Privat coachning

VILL DU BOKA TID FÖR PRIVAT TRÄNING? VILL DU KONSULTERA VIA ETT TELEFONSAMTAL?

Har du nyss fått hem din lilla valp och behöver hjälp och råd från början?

Har Din Hund ett beteende du vill komma tillrätta med? Drar Din Hund i kopplet? – Gör Din Hund utfall mot andra hundar? – Kommer inte Din Hund på inkallning? – Nafsar Din Hund i ben, händer eller koppel? Eller har Din Hund svårt att vara ensam hemma eller i bilen, det vi ibland kallar för problembeteenden?

Behöver Du och Din Hund förbättra relationen?

Vill du kanske lära Din Hund något nytt?

Då är en privat coachning ett bra sätt att komma framåt i träning och relation med Din Hund! Välkommen!

Jag är H-märkt och tillhör organisationen Sveriges Hundföretagare!
I dagens Sverige får vem som helst kalla sig hundinstruktör, hundpsykolog, hundfysioterapeut, hundfrisör med mera. Som hundägare kan det vara svårt att gallra mellan tips och råd från allmänhet såväl som att hitta hundexpertis som verkligen är erkänd och dokumenterad.
H-märket är till för att hjälpa konsumenter av hundtjänster att aktivt välja seriösa företagare, utbildade utövare med hög ansvarskänsla och yrkesstolthet.

Priser  – Problembeteenden

1.500:- för ett första möte,  ca 1.5 timma (inkl uppföljning via mail eller telefon ca 1/2 timma)

Ett första möte sker hos mig på Bokenäs med Din Hund där vi samtalar, går igenom vad ni upplever som ett problem eller önskar hjälp med. Därefter iakttar vi din hund, kanske i olika sammanhang, ensam, i  rastgård, i koppel, inomhus, med cyklar, med bilar eller i hundmöten etc.  Efter detta lämnar jag en utvärdering med träningsplan både muntligt, visar och skriftligt.

Därefter 800:-/timma träningstillfälle

Telefonkonsultation

350:-/halvtimma vid telefonkonsultation. (Minsta debiterbara tid, betalas via swish.)

Priser – Privat träning

av valp, unghund, vuxen hund t ex lydnad, klicker, nose work, apportering eller annat du själv önskar lära Din Hund

800:-/timma

Anmälan och tidsbeställning  endast via mail info@dinhundskola.se

Välkomna till  mig, Susanne på DinHundskola, Stale Bokenäs!

En kommentar

• Hej
    Jag har ett stort problem med att han hoppar hela tiden, o han drar mycket.
    Kan jag komma på dropp in imorgon ?
    MVH Svea

• Hej Svea!
      Nu har vi haft drop in, 5 onsdagar, med hundmöten och koppelträning. I morgon, sista gången, har vi tyvärr ställt in pga för få anmälda! Så tråkigt! Hoppas du kan hitta en annan kurs! Välkomna!

• Hej! Jag undrar om man kan få boka privatkurs i personspår? Jag jobbar skift så det blir lite svårt att komma på fasta tillfällen, typ varje onsdag etc.

• Hej Veronica! Tack för din fråga och för att du hittat till DinHundskola! Ev skulle vi kunna hjälpa dig med detta i slutet av juli – augusti. Jag måste dock stämma av med min anställda som håller just i spårträningen. Vill du skicka oss ett mail på info@dinhundskola.se så är det lättare för oss att bevaka och svara dig! Välkommen!

• Hej
    Kommer att hämta vår fantastiska valp 8:e september.
    En fin liten golden/flat tös.
    Vi ser otroligt mycket fram mot detta och vill göra allt rätt.från början.
    Jag har haft en golden i 9 år tidigare.
    Vore toppen att få proffisionel hjälp från dig. Vill verkligen att det ska bli bra för vår tös.
    Vi bor i Lysekil och det är lätt för oss att komma. Vi har också tagit ledigt i 6 veckor för att ge henne bästa möjliga start. Därefter så kommer hon vara med mig varje dag.
    Tyvärr ut du ju fullbokat på valpkurserna men tar gärna privat lektioner.
    Kent/ANNIKA

• Hej! Tack för mail och intresse. Vad roligt att ni har hittat till DinHundskola! Grattis till liten valp! Vad heter hon? Jag har precis skrivit ett mail från min adress info@dinhundskola.se Jag vill så klart gärna hjälpa er! Vi hittar dag och tid tillsammans! Välkomna!/Susanne DinHundskola.se